zaterdag 21 november 2015

Donderdag, 26 november

                                                                  
                                                                         

Brief van Reispiet : 

Buongiorno,
Vandaag ontmoet ik Piedro.
Piedro is steeds gekleed naar de laatste Pietenmode.
Met zijn satijnen pakje van GianniVersace schittert hij onder de Italiaanse zon.
La vita é bella ! hoor je hem steeds roepen.
Italië is dan ook het mooiste land dat ik ooit gezien heb. 
We wandelen gezellig door de oude Romeinse stad, trekken naar Venetië en Florence.
We genieten van een terrasje, een smakelijk pizza, een ijsje en een cappucino.
Dit is 'la dolce vita'
Ti voglio bene (.. ik zie je graag) 

Piet en Piedro 
XxxXxxx
 
I love Roma !! 
 


 3 prachtige schudbollen...
zelfs eentje van Sint in nachtkledij..

In de klas wordt er hard gewerkt .
De pietjes zijn af !

 Mooi niet!!



 Oeps daar is ons Tania.. kritisch zoals ze is..
 controleert ze alles nauwgezet.

 Ze kijkt een beetje zuur.... ze zijn ook wel heel mooi....
Dan ontdekt ze de 'Sintenzakjes'...
We zijn begonnen met de sterretjes erop te kleven..

 Inspectie....

 En alweer een zuur gezicht..
maar ik denk dat ze een beetje jaloers is... het zullen prachtige
zakjes worden.. met gouden sterretjes en
een uitgeknipte Sint en Piet.



 Morgen gaat Pietje naar Egypte...
ik ben er niet dan.. 
Hopelijk wordt Juf Tania dan eens
een Egyptische prinses...
Ik zal me dan 3 weken verkleed hebben en
( zoals we zeggen in mijn dorpje..ik heb den uil uitgehangen voor mijn
collegatjes) ..
Dus ik hoop, ik verwacht eigenlijk dat Juf Tania in mijn voetsporen treedt..
en morgen als Cleopatra verschijnt....


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten