zondag 29 november 2015

Woensdag, 2 december


                                                                    

Brief van Reispiet : 

My sweethearts, 

Ik bevind me helemaal aan de andere kant van de wereld .. Down Under .. in Australië. 
Momenteel is het hier bijna zomer, terwijl bij jullie in België de winter er aan komt. 
Mijn hart staat in vuur en vlam .. vandaag heb ik 'mijn darling' Mathilda ontmoet. 
Meteen heb ik voor haar een liefdeslied geschreven 'Walzing Mathilda' 




En haar huisdier in het verre Australië ?? Een kangoeroe natuurlijk !! 
Heb alvast een cadeautje in zijn buidel gelegd voor Mathilda 
want al heel snel keer ik terug richting Europa.

I'll give you all my love

Piet 
Xxx
En weer is er een mooie schudbol !
Met een koala en een kangoeroe !
Wat een lieve Piet.



Matteo is jarig.








 

Verhaaltje over Sint die een hondje wil.




Knip en plakoefening, speelgoed in Piets zak.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten