zondag 29 november 2015

Mandag, 30 november


                                              

Brief van Reispiet : 

America, here we come !!! 

Hello my dearest friends, 
Vandaag ben ik in de United States of America. 
Niemand minder dan de president Barack Obama heeft me ontvangen
en samen zijn we op ontdekking gegaan in 'this amazing country' 
Barack is a nice man ! 


Samen hebben we het vrijheidsbeeld, hét symbool van de States bezocht.
Maar ook de grote steden met hun prachtige 'skyline' en hun immense wolkenkrabbers ..
om duizelig van te worden. 
Zo'n hoge gebouwen !! Brrrr ik mag er niet aan denken dat ik hier op de daken zou moeten klimmen. 
Ik hoor het jullie al denken !?! 
"Komt Sinterklaas dan niet in Amerika ??"
Neen, beste vriendjes, de kerstman komt er !
Het lijkt me makkelijker om met een slee op deze hoge daken te landen. 
Ik ben ook eens langsgelopen bij de cowboys. 
Zij leerde Sint en Ramon alles over paardrijden. 
En van al dat reizen kreeg ik honger dus at ik maar een hamburger ! Lekker hoor ! 

Groetjes, 
Piet 
Xxx 

PS : En alweer stuur ik jullie een souvenir vanuit dit prachtige land ! 
Veel plezier ermee
Juf Tania heeft snode plannen..

 Met een glimlach van 'oor tot oor'.... zit ze te glunderen..



Ze heeft mijn Amerikaanse vlag gepikt.. 
deze die ik
stijlvol wou dragen...

Nu zit er niets anders op  en ben ik verplicht..!!
om het pakje te dragen dat eigelijk voor ons Tania was voorbestemd..
'Wonderwoman'...
niet dat ik me geen 'wonderwoman' voel, maar het zit
me niet echt als gegoten..
Gelukkig zijn mijn kleuters erg onder de indruk !

 
 Mijn collega's (de jeugd) liggen in een deuk..
ik word er diep bedroefd van..
Vroeger brachten 'de jaren' respect mee...

Maar Pietje heeft het gezien !
Juf Joke leest Pietjes brief voor.

Pietje bracht 2 mooie schudbollen mee van de States.


In de namiddag breng ik de hele dag door in mijn klasje
en we werken verder aan onze 'Sintenzakjes'
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten