dinsdag 3 september 2013

Dinsdag, 3 september

                                                      
                                                   Vandaag is het terug een stralende dag met 
                                                              tropische temperaturen !!
                                                        Ideaal om mijn beste Spaans uit te halen!
                                            In ons klasje is er een nieuw kleutertje,  Dylan. 
                                                                   Pas overgevlogen uit Tenerife .
                                                        Ik heb dan ook een boekje gekocht 
                                                                'Spaans voor beginners'  
                                             Dylan, de schat, lacht zich te pletter, dus ik denk dat ik nog wat
                                                           werk heb aan mijn  uitspraak....
                                                    Yari reageert ...'Wat zegt ze nu weeral ??'
                                                                              
                                                         


                                                                               
                                                    
                                                         Juf Tania loert om de hoek en lacht me
                                                     vierkant uit als ik een Spaans liedje zing...
                                              Wel Juf Tania , Dylan vindt het blijkbaar heel leuk en morgen
                                                      zing ik het hele Julio Iglesias repertoire..
                                                                              je bent verwittigd !
                                                    
                                                               

                                           Als het 30 juni is, praat Dylan perfect Nederlands en ik
                                                           perfect Spaans .... om maar te zwijgen
                                                       van hoe ik de flamenco zal dansen ...
                                                                                     


                                                                               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten