vrijdag 20 september 2013

Donderdag, 19 september


                                                                       

Mijn kleutertjes hebben prachtige kastelen
geschilderd en moeilijke werkjes gemaakt.


Dus nu is het 'Showtime'.
De prinsen en ridders komen te voorschijn !

                                                             
                                           Ik heb 2 dochtertjes en meer dan genoeg prinsessenkleedjes
                                                                       voor mijn meisjes.
                                                                                   


                                                Mijn prinsesjes :  Cleopatra, Kato, Yanaika, Fee en Renee.
                                                                                         

                                                                          

Ik heb veel jongetjes in de klas, dus er moet
gewisseld worden om ridder te spelen.
Ik kon niet voor iedereen ridderpakjes
kopen.... beetje te duur ..
en ik heb heel veel benzine heb verreden....
door Juf Tania's navigatie....


                                                                                 


                                                        Killian, Yari, en daar is Lucasje !
                                                                                      

                                                                                 
                                                                        Boezemvrienden ! 
                                                                         Yari en Fatihan.
                                                                                 

                                      Juf Tania kon het niet laten om naar het wapengekletter te komen
                                            kijken...bij gebrek aan zwaard, nam ze de meetlat !
                                                                                        

                                                                                 

Voila om Juf Tania te bewijzen dat ik ook een
prinses kan zijn, wring ik me in het kleedje...
het past perfect....!
Alhoewel op sommige strategische plaatsen spant het toch een 'beetje'.
Maar Feetje stelt me gerust...
"Je bent mooi'' zegt ze...
hopelijk heeft Juf Tania het gehoord !



                                                     Tijd om te wisselen, hier komen de ridders !
                                                 Fatihan, Delano, Jasper Lucas en Nick.
                                                         Rienzo, Ayoub en Jessica,
                                                      kijken de kat uit de boom en
                                                          wachten nog een beetje en af en 
                                                    willen maandag ridder en prinses zijn !
                                                                                    



                                                 Nu komen  ook ridders Dylan , Emiel en Thibo erbij.
                                                                                   



                                     Kato heeft ondertussen haar 'Belle'kleedje verwisseld voor
                                                  een ander exemplaar uit onze garderobe.
                                                                                



Lap, wie we daar hebben, Juf Tania !
Juf Tania wou ook wel eens een prinses zijn...




Het was een super leuke dag, deze avond neem ik de
kostuums mee naar huis om te wassen en ik breng ze maandag terug mee !


Prettig weekend !
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten