dinsdag 10 september 2013

Maandag, 9 september


                                                                     
                                     Juf Tania heeft me goed ziek gemaakt ....  toen ze 
                                        kwistig haar microben rondstrooide.
                                                              .........
                                  Vrijdagmorgen zat ik bij de dokter .... diagnose :
                                                 keel - en oorontsteking !


                                                                       
                                                           

                                          Het werd dus een rustig weekendje in de zetel ...
                                                              lekker lui voor de TV ....
                                       Vandaag werd er terug gewerkt en mijn kleutertjes

                                                                       waren super flink !
                                   Er werd getekend en geschilderd.... 'mijn Juf' ...
                                             Ik had hen aangeraden om me niet te dik

                                                                           te maken ...
                                                              






 


 


 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten