woensdag 25 september 2013

Woensdag, 25 september


                                                                         
Vandaag was de turnjuf ziek en ik had 2
vergaderingen, dus mijn kleutertjes moesten een tijdje zelfstandig werken.
Dank aan Juf Tania, Juf Annelies en Juf Muriel die
een oogje in het zeil hielden .
Jullie hebben misschien gelezen dat Odil, de klaspop van 
Juf Tania naar Firenze is getrokken.
Hij laat Juf Tania geloven dat hij naar Firenze is
om wat cultuur op te snuiven en naar 
het wereldkampioenschap wielrennen te kijken...
maar Odil, is niet zo'n flinke krokodil !!
Gelukkig was mijn Emileke daar om hem
te volgen.

Wat hij zag was ongelooflijk !


Wielrennen ??


Cultuur opsnuiven ??


De volgende dag echter was Odil verdwenen uit Firenze en
werd hij gespot .....in Frankrijk....
 in de gendarmerie van St Tropez !



Gelukkig was daar alweer mijn flinke Emile
om Odil veilig terug naar Firenze te brengen.
Daar staan ze dan aan de 'Ponte Vecchio'...
Emile heeft Odil toch nog een beetje cultuur
bijgebracht...


Ondertussen is mijn Emileke terug op weg naar Eeklo, want
morgen mag hij logeren bij Fee !
Hopelijk vergaat het Odil goed.... en
blijft hij op het rechte pad !!
Juf Tania heeft nog veel werk
met haar weerbarstige krokodil in de puberteit ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten