zondag 22 september 2013

Maandag, 23 september.

                                                             NIET VERGETEN  !
                                          Morgen , dinsdag, gaan we naar de boomgaard.
                                                                  

                                            Daarna rusten we uit bij mij thuis en eten we een ijsje.

                                                                                     

                                               Vandaag krijgen we de fotograaf over de vloer.
                                                                                  
Iedereen komt op ziijn 'paasbest' naar school.
Dat dacht ik toch.
Ik had voor de gelegenheid een daim bloes uit de kast gehaald...
Fee bekeek me aandachtig en vroeg toen...
'Dat is van VODDEN' gemaakt, zo raar!'
Ik dacht eerst dat Juf Tania dit haar in het oor
had gefluisterd.. maar neen,
Fee merkte op dat haar mama met die vodden kuiste ... een zeemvel !
En ik die dacht dat ik er goed uitzag !

Emile kwam terug met Cleopatra.



In geen tijd had Fee Emile vast, zij is de volgende aan de beurt die
Emile te logeren krijgt.


Vandaag werken we verder aan ons thema 'Ridders en kastelen'.
We knutselen ridders.
We werken ons 'Ridderboekje' af.
En om beurten toveren de kleutertjes zich
om in ridders en prinsessen.



Rienzo wou zich donderdag niet verkleden , maar vandaag
vond hij het 'de max' !



Ook Ayoub en Ariano hebben zich vandaag tot ridder
omgetoverd.




Prinses Lenthe en haar ridder Killian.



Jasper en Lucas speelden met het ridderkasteel.
                                                 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten