woensdag 18 september 2013

Woensdag, 18 september


                                                                     

Vandaag schilderen we een kasteel .


                                                         Dylan en de meisjes maken schitterende
                                                                          burchten!
                                                                                      

                                                                                   
                                                                                 
Delano zo druk bezig dat hij geen
tijd heeft om naar de camera te kijken !



Ik heb thuis nog 9 prinsessenkleedjes van mijn Nathalie en Justine en 
ik beloofde mijn kleutertjes om die morgen mee te brengen...
als ze mooie kastelen konden schilderen !

Natuurlijk moeten mijn jongetjes ook verkleed worden dus op zoek naar 
ridderkleren.

Nu mijn Justine op reis is in Turkije en Nathalie in Ibiza 
heb ik tijd over....
dus op weg naar Oudenaarde.
Juf Tania reed mee naar de feestwinkel waar ik de 
ridderkleren had besteld.
Ze liep in de winkel rond als een kleuter in
een speelgoedwinkel !
Al vlug greep ze een hoed en zette die op haar hoofd....


om maar te zwijgen over het kippenhoedje dat ze 
meenam.... 'voor als het Pasen is ' zei ze.
Op de terugkwam tetterde ze aan éen stuk door...
zo erg zelfs, dat een ervaren chauffeur als ik
er het noorden bij verloor en ja hoor,
nog nooit gebeurd... de weg kwijt was
ondanks mijn onfeilbare GPS !
Juf Tania taterde zo luid dat ik de dame niet hoorde 
die me de weg moest wijzen
.... en ik uitkwam bij de
Ghelamco Arena...




1 opmerking:

  1. Beste, misschien kunnen we een oproep doen en vragen welk verhaal juist is .. het verhaal van juf K2 of verhaal van juf K3 .. Benieuwd wie ze geloven :-)

    BeantwoordenVerwijderen