maandag 2 december 2013

Maandag, 2 december


                                                                     

Vandaag is het terug een drukke dag in het kleuterblok.
Schilderen, pietenmutsjes maken, werkjes met
voorbereidende oefeningen en cake proeven voor Sint....
Yari is er als de kippen bij
om zijn versje voor te dragen !



                                              Juf Inge ZOU speculoosmousse maken,  maar
                                                     was de room vergeten !
                                           Haar schort en muts heeft ze wel, dat is toch al iets.
                                                          De speculoos is voor morgen !
                                                         
Juf Tania schiet baard.... en Juf Annelies wil best een handje
helpen om de baard weg te scheren....
De jeugd !

Mijn kleutertjes proeven mijn cake voor Sint en eten mar liefst
2 volledige cakes op , ze vinden hem super lekker !!
Juf Tania, heb je dit gehoord ??






Ook Gerda vindt hem delicieux !!



Het bureau van Sint...
links MIJN cake... Perfecto !!
Rechts de kruimels van Juf Tania ! 



 Nu nog beter.. Juf Muriel brengt haar eitje.. 
of wat er van overschiet...
 met als groentjes ...een ajuin !
En wiens 'onschuldige' hand strooit daar
cayennepeper ???


Oh neen, toch niet Juf Tania ?
Zou ze durven .... ?
Neen, zo ver zou ze
niet gaan om toch maar de beste 
keukenprinses voor Sint  te zijn...
Maar... wie dan wel ?
En dan nog met cayennepeper... !
Sint zal in vuur en vlam staan... !
Maar dat zal Juf Tania nu wel leuk vinden....
een Sint in vuur en vlam !
Hopelijk heeft Sint een sterke maag !





2 opmerkingen:

  1. Wie heeft mijn perfect plakje cake zo toegetakeld ????????????????????????
    Ik kan het al raden ! Jaloezie steekt op !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn naam is haas, ik weet van niets....xx

    BeantwoordenVerwijderen