zaterdag 14 december 2013

Vrijdag, 13 december

                                                                           

                                        KERSTFESTIVAL

                                                                                   

                                                                  Nog eventjes oefenen !
                                                                            
Thibo en zusje Siouxie zijn er klaar voor :
'We hebben onze feestkleertjes aan' zegt Thibo !


Juf Kelly is gaan shoppen en kon niet kiezen welke
kerstmuts ze nu zou meenemen...







Juf Joke van 't Schaperke en mama van Len en Fee, is fotograaf van dienst !
Dankjewel !


'Here comes Santa Claus'.
Gebracht door 'The Christmasangels'
van de 2de en de 3de kleuterklas .


Steve, voorzitter van de oudervereniging praatte alles aan elkaar!
Dankjewel !

























Dylan, uit Tenerife, zorgde voor een kippenvelmoment toen hij 'Feliz Navidad' zong
met mijn kleutertjes als backing vocals !!!

Mijn maatje in gesprek met Juf Anne Reinhard.... ze hoort
blijkbaar iets wat haar heel erg interessert....



Met mijn maatje...!
 'The golden girls' ....
ons kleutertjes deden het prima ! 
We zijn fier op hen !!



Juf Tania en ik, samen met Carinetje, onze buschauffeur en Juf Vera,
dankjewel om te helpen cava schenken...
Hele lekkere cava trouwens, geschonken door Steve van de oudervereniging..
dankjewel , jullie zijn schatjes!
Liefst 18 flessen cava zijn er ontkurkt !
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik niet zo veel glazen...
 heb uitgeschonken...
als oudste collega is het meer mijn taak om
te 'socializen'....



Blij Juf Saskia terug te zien, ze is nu Juf in het Droomschip...
mijmeren over vorig schooljaar... 
Ze vond ons optreden 'formidable'...
heeft iets weg van Stromae !
Juf Saskia sluit er haar oogjes bij !
En eigenlijk wou ze een 'bisnummer'...




Samen met Juf Inge en Juf Tania...
ik word moe...
de jaren zeker ...

Het werd een heel leuk en gezellig Kerstfeest !
Dank aan alle ouders en familie die het de moeite vonden om tot bij
ons te komen !
Ook dank aan Juf Anne, meester Eddy, Juf Katrien en  Juf Veerle (oud collega's)
die ons een bezoekje brachten en ons nog lang niet vergeten zijn !!!
Het was leuk jullie terug te zien !






1 opmerking: