dinsdag 3 december 2013

Dinsdag, 3 december


                                                                               

Vandaag toont Juf Inge haar' kookkunsten'...
De lang beloofde speculoosmousse komt eraan...
Zo zou die er moeten uitzien !


Ik ben eventjes binnengelopen in haar klasje,
toen ze bezig was met de 'bereiding'....
Wat een zicht !
Haar gezicht rood aangelopen, haren in de lucht 
de zogenaamde 'bad hairday',en
zweetpareltjes op het voorhoofd.
Ik ben dan maar het nummer van SOS Piet gaan opzoeken...
Ik denk dat ze zijn hulp zal kunnen gebruiken...
Met een glimlach van oor tot oor
komt ze na een goed uur haar 'creatie' tonen...


Van VER lijkt alles prima....maar
Van dichtbij.....


Ik vrees dat Juf Inge de nicht is van Berend Brokkenpap !



Deze avond bel ik best naar SOS Piet !


Pietje, Keukenpietje heeft er ook terug een zootje van gemaakt !
De cake hangt tot in de kandelaar...



En onze lekkere perfecte cake en eitje, volledig verkruimeld tot mousse !


Er ligt dan ook een briefje van Sint die alles uitlegt.
Pietje was jaloers op onze kookkunsten en 
toonde zijn donkerste kant...
Nu heeft hij wel 'sorry' gezegd... en de belofte om dit NOOIT meer te doen!
Dus alles terug okidoki !!
Nu is het tijd om te werken !
Verhaal en tekening 'Klaasje Sinterklaasje'.






Jessica heeft er nog een zusje bij .
Proficiat !
Ze bracht snoepjes mee voor iedereen !


In de namiddag , knippen en plakken, 
speelgoed van Sint !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten