dinsdag 10 december 2013

Dinsdag en woensdag, 10 en 11 december


                                                                         

Nog enkele sfeerbeelden uit ons klasje.
De Kersttrein.


Mijn kleutertjes zijn gek op de huisjes !







Daarna tekenen we een kerstboom.






Daarna ook schilderen we een kerstboom 
en versieren met glitter.





De meisjes kiezen om met 'My little Pony ' te spelen, een geschenkje van Sint.
Na Jessica heeft ook Fatihan er een baby bij !
Een wolk van een broertje !
Proficiat .





Fatihan is wat trots op zijn kleine broertje !

Nickje is al volledig in 'Christmasspirit' !


Op 13 december is er kerstfestival op de Tandem.
Naar jaarlijkse traditie verzorgen de kleuters een mini-optreden, geheel in kerstsfeer.
Vraag je familie en vrienden om 
 naar ons Kerstfeestje te komen !
Vandaag proberen we om ons kerstlied/-dans onder de knie te krijgen.
We swingen al aardig...
Wie een rood kerstpakje of kerstkleedje heeft , mag het meebrengen
om aan te trekken op het Kerstfeestje !
Inschrijven aub !



Het is bijna oudercontact .
Ik heb een grote klas, 22 kleutertjes en 
tot mijn grote verbazing willen vele ouders op hetzelfde uur komen !
Gelieve me dan ook te excuseren als het uur een beetje
gewijzigd is.
Ik vraag ook aan de ouders die niet werken, 
om de werkende ouders de
mogelijkheid te geven om na 18 u te komen !
Gelieve ook in te schrijven, zoals gevraagd op 
het briefje meegegeven door de kleuterleidsters.
Om alles vlot te laten verlopen vraag ik ook om stipt aanwezig te zijn
op het voor jullie aangeduide uur !.
Dank voor jullie begrip.
Juf Anne


Mijn grote jongens die handschoenen aanhadden mochten
de kerstboom in de klas helpen sleuren !
Gelukkig dat ik hen had, want ik kan dit niet meer alleen !
Niet evident... kerstboom op de speelplaats..
zonder wortel... zonder pot....
 werkmannen om te helpen... mijlen ver niet te bespeuren !
Gelukkig waren daar mijn kleutertjes, ze zijn schatjes !
Morgen gaan we die boom  versieren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten