woensdag 4 december 2013

Vrijdag, 6 december

                                                                           

Sint is jarig en komt naar onze school !!

 Alles staat reeds klaar voor het ontbijt.




Iedereen wacht vol spanning.






Dit hebben de Pietjes deze nacht reeds klaargezet.




Delano vindt dat het lang duurt en Emileke vraagt zich
af, 'waar Sint nu wel zit ?'


Eindelijk daar zijn ze dan !
Sint bracht 2 Pietjes mee, Pedro uit Spanje en
Pierre uit Frankrijk.










Fee duikt toch een beetje weg...


Sint kijkt in zijn grote Boek en ziet : 'Er zijn geen stoute kinderen..'









Pietje Pierre brengt de cadeautjes !



De nieuwe stofzuiger.... de oude was al een tijdje stuk !




Eindelijk .. 'My little Pony'.
Mijn meisjes zullen blij zijn !




Yari denkt al na hoe hij de kersttafereel moet in elkaar zetten !




Boezemvrienden bij Sint, Yari en Fatihan !




























Sint denkt na en weet dat ook de juffen heel flink zijn !



Juf Tania wil blijkbaar nog iets van Sint...
ze probeert hem te 'verleiden ' met een  prachtige en
 hopelijk lekkere taart !



Ik wil ook nog iets van Sint, 
maar ik probeer het op een andere manier....




Daar gaan ze dan, MET de verjaardagstaart die Juf Tania voor Sint bakte !




Afscheid van Sint en zijn Pietjes !




Tot volgend jaar !!



Dit alles bracht Sint mee voor ons klasje !
De boekjes zijn voor de bib van alle klasjes !
Leespiet zorgde voor extra boekjes,
hij trok samen met Juf Tania naar de boekenbeurs !
Dankzij de supportersclub van
de Tandemtrappertjes en de tombola konden
we 13 extra boekjes kopen voor de schoolbib !
Dankjewel !!








Juf Tania dankt na... zou ze de chocolade nu delen... of voor zichzelf houden ...




De onafscheidelijke drieling, Renee, Fee en Kato.




Lekker smullen maar .




Yari, de schat,  vroeg heel beleefd of er volgend jaar Americain bij de
sandwiches mocht, want hij houdt niet zo van chocolade !





Sint vertrekt nu naar andere klasjes en dan rust hij uit op zijn boot.
Daarna vaart hij terug naar het zonnige Spanje ....
Dankjewel Lieve Sint en tot volgend jaar!


Ik heb vrijdag nog vlug de foto's op de blog gezet , maar werd ziekjes..
maag en darmproblemen, plaagje opgelopen in mijn klasje.
Gisteren hele dag in bed...met koorts.
Daarom nu pas de tekst !
Het was super leuk de afgelopen weken in ons klasje,
ik hoop dat mijn kleutertjes evenveel hebben genoten als ik.
De uitstap naar het Huis van Sint,
gekke Keukenpiet, de gekke en leuke kuren van Juf Tania en
van de andere juffen...
en ja ook van mij....
Prettig weekend !
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten