zondag 1 december 2013

Zondag, 1 december.

                                                                                 
                                                      Deze morgen, vroeg uit de veren.
                                 Naar de bakker om koeken, maar eerst eventjes binnenwippen
                                      in ons zaaltje om te zien of Keukenpietje alles netjes
                                                                           had achtergelaten.
                                                                                         

                                             Want Sint wou cake, maar met Keukenpiet 
                                                                  weet je maar nooit !
                                            De deur van Juf Tania's klasje stond open....
                                                en wat ik daar zag, tartte elke verbeelding.
                                            Juf Tania, of was  het Keukenpietje...
                                                had blijkbaar een cake gebakken voor Sint,
                                                       of iets dat daarvoor  moest doorgaan.
                                                                                 

                                   

Ik kon het niet over mijn hart krijgen om die cake aan Sint te geven...


Ik ben dan maar ook aan het bakken geslaan... 
voila, dit is de 1ste van een lange rij cakes....
ziet er toch wat beter uit, niet !

3de cake  perfect !




4de cake, terug perfect...
 ik ga door tot 10...op 'vraag' lees, bevel van Juf Tania.



Tot morgen !
xoxo

1 opmerking:

  1. Juf Anne,

    Neem je alweer een loopje met de waarheid !
    Mijn oma'tje zei altijd "Al is de leugen nog zo snel .. de waarheid achterhaalt ze wel !"
    Foei, juf Anne ! Vroeg of laat vragen ze je nog eens voor de musical "Pinocchio" en jij zal de hoofdrol spelen !

    BeantwoordenVerwijderen