zaterdag 21 december 2013

Dinsdag, 31 december

                                                                    


                            Lieve mama en papa,


                    Als ik een tovenaar was,

                    toverde ik jou duizend sterren

                       een grote, witte maan

               en gouden krullen rond je naam.


                        Als ik een tovenaar was,

                   toverde ik jou duizend wensen

                          een prachtig wit paleis

                             en rozen op het ijs.


                      Helaas, ik ben geen tovenaar.

                          Ik wil er ook geen zijn,

                    ik ben alleen maar je kapoen

                   en geef je nu een dikke zoen !!

                                        Je kapoen,


                               Eeklo, 1 Januari 2014

                                              

Geen opmerkingen:

Een reactie posten